Astrum d.o.o. - projektiranje, izrada, razvoj i održavanje programa za poslovanje

Astrum
POSLOVNI PROGRAMI
- kombinacija inteligencije i podataka
za upravljanje Vašim poslovanjem

- integrirana poslovna rješenja
dodatno specijalizirana za udaljene poslovne jedinice
   Software company
Astrum d.o.o.

Softwerski knjigovodstveni proizvodi za poduzeća i obrte.
Brzo, jednostavno, efikasno.
Instalacija, izrada, održavanje, podrška
Zatražite ponudu - tel : 042-816-002
Zatražite ponudu putem forme

Radno vrijeme : od ponedjelja do petka od 8h - 17h, a prema dogovoru subotom i nedjeljom

naručite korisničku premijum podršku od 0 - 24h svaki dan


Obavijest: ponuda IS KONOBAR za RESTORANE za sezonu 2019
Ponudu IS POS BLAGAJNA za restorane, caffe barove, beach barove, diskoteke, fast food-ove za SEZONU 2019 možete vidjeti na sljedećem linku : BRZA POS BLAGAJNA 2019 Za sve informacije javite se na naše kontakte


Želite primati e-mail novosti iz Astruma ?
Upišite Vaš e-mail, kliknite PRIHVATI, te potvrdite u e-mailu kojeg smo Vam upravo poslali.



Gotova integrirana knjigovodstvena i specijalizirana programska rješenja
   

Informatičke usluge za partnere
   



razvoj softwera
1994 do 2019
25 godina rada iskustva


Želite primati e-mail novosti iz Astruma ?

Povremeno, putem e-maila (otprilike jednom mjesečno), šaljemo informativne novosti iz Astruma. Novosti mogu sadržavati informacije oko promjena u programima, izrađene nove funkcionalnosti i mogučnosti programa. Nadalje one mogu sadržavati informacije i novitete u softwerskim proizvodima Astrum-a ili vezanih proizvođača te informacije oko zakonskih promjena koje se odnose na korisnike informacijskih sistema Astrum, ili slične informacije.

Za primanje novosti, ovdje upišite Vaš e-mail, kliknite na dugme PRIHVATI, te potvrdite klikom u e-mailu kojeg smo Vam upravo poslali.

kontaktirajte nas

U svakom trenutku možete se odjaviti sa liste.



Proizvodnja
ServisVozila
Proizvodnja
Obračun plaće
Restoran-caffe-bar

PROGRAMSKI PAKET I GOTOVO PROGRAMSKO RJEŠENJE

Financijsko knjigovodstvo (dvojno i jednostavno za obrte)

Namjena programa IS FINANCIJSKO KNJIGOVODSTVO

Programski paket IS Financijsko knjigovodstvo namijenjen je vođenju kompletnog financijskog knjigovodstva za društva sa ograničenom odgovornošću (d.o.o. ili j.d.o.o.) ,  za dionička društva ( d.d. ) kao i za obrte .  Također financijsko knjigovodstvo mogu voditi i neprofitne udruge te druge organizacije.  Tako, uz sve ostale funkcije, koje ćemo nadalje navesti, program sadrži glavnu knjigu, salda konti kao i knjigu primitaka i izdataka za obrte , automatski obračun PDV-a , knjige URA-IRA + xml U-RA , e-plaćanje .

Program je idelan za organizacije koje posluju u udaljenim poslovnim jedinicama, zbog mogućnosti automatskog slijevanja podataka u centralnu bazu ( npr. dislocirane trgovine ili pogoni).

Knjigovodstveni servisi posebno će biti zadovoljni korištenjem programa jer postoje prilagodljivi zajednički šifarnici, a odabir klijenta vrši se iz popisa na početnom ulaznom zaslonu.

Program IS Financijsko knjigovodstvo , otvoren je za sve dorade i poboljšanja, te razne potrebe prema vašim situacijama, a koje bi Vama mogle zatrebati,  što će sa veseljem za Vas uraditi i isprogramirati naši programeri.

Funkcije i opcije programa  IS FINANCIJSKO KNJIGOVODSTVO

Knjiženje dokumenata :

Jednim prolazom kroz masku za knjiženje knjižite dokumente (npr. račune, avanse , kalkulacije, izvode, temeljnice itd. ) te tako automatski kreirate glavnu knjigu, salda konti, knjige IRA-URA (za automatski obračun PDV-a), te također naloge za platni promet, koje zatim plaćate pregledno iz tabele ( zbirni nalog ).  U istom momentu, ukoliko se radi knjiženje deviznog računa, vodite i devizni salda konti sa automatskom pretvorbom iznosa u kune te prikazima u valutama knjiženja i kunama paralelno.

Također izrađene su i specijalizirane maske za ubrzano knjiženje URA I IRA.  U oba slučaja automatski se pripremaju podaci za OPZ STAT obrazac. Također, omogućena su i pojedinačna knjiženja u glavnu knjigu. Valja napomenuti, da se i dokumenti poput izlaznih računa, kalkulacija ili slično mogu knjižiti automatski u glavnu knjigu, salda konti knjige IRA-URA iz postojećih predložaka. Ukoliko nema gotovih špranci knjiženja prema Vašim potrebama, naši programeri izraditi će pravilo knjiženja koje odgovara Vašem načinu automatskog knjiženja.

Obračun PDV-a:

PDV se mjesečno obračunava automatski iz knjiga IRA-URA. U opciji obračun PDV-a možete listati knjige URA-IRA prema vrstama knjiga, od datuma do datuma, prema poslovnoj jedinici, prema poslovnom partneru prema broju obračuna PDV-a u godini. Nadalje možete birati da li da Vam se izlistaju svi računi, samo plaćeni, samo neplaćeni. Postoje i drugi uvjeti i mogućnosti ovih izvještaja. Obračun PDV-a radite tako da odaberete period za koji radite obračun i pritisnete dugme obračunaj.  Na ekranu Vam se pokaže pregledna tablica sa svim elementima PDV prijave , dok određene elemente možete mijenjati  i popunjavati prema potrebi. Nadalje klikom na dugme ePDV , snimate na disk pdv prijavu u obliku pogodnom ze export u "E-poreznu" aplikaciju. Zatim je iz "E-porezne" samo očitate.

Početak tablice PDV prijava

PDV prijava

 

Izrada virmana ili plaćanje putem internet bankarstva  :


Proces izrade i ispisa virmana automatiziran je na ove načine :

- automatski iz unesenih podataka u salda kontima prema odabranim parametrima
- ručnim klikanjem mišom iz grafičkog pregleda podataka iz Salda-Konti
- unosom podataka za virmane a koji nisu u salda konti
- automatskom pripremom datoteke za platni promet koju zatim preuzimate internet programom Vaše banke, te tako   mnoštvo ili  proizvoljan broj naloga plaćate odjednom



Platni promet putem zbirnog naloga SEPA  :

Ovom funkcijom brzo uplatite mnoštvo naloga i uštedite mnogo vremena. Knjiženjem ulaznih računa, automatski formirate naloge za platni promet. Prilikom unosa ulazne fakture ( dakle prilikom redovnog knjiženja ) omogućeno je dodirom tipke da zatvorite taj nalog za platni promet ukoliko je faktura ipak već  uplaćena. Pregled računa koje trebate uplatiti pokazati će Vam se zatim u preglednoj tabeli pritiskom na dugme "platni promet" . Ovdje također, u šifarniku platnih naloga možete dodati i vlastite predloške za koje želite da Vam se mjesečno pojavljuju u tablici za plaćanja , a nisu ulazne fakture ( npr. uplata PDV-a, kredit ili slično)  . Vi zatim možete u tablici upisati iznos koji treba platiti. Također svaki nalog u tablici možete isključiti iz plaćanja, ili također upisati drugačiji iznos za plaćanje. Možete odjednom isključiti sve naloge, pa poklikate samo one koje želite uplatiti, ili obrnuto.  Klikom na dugme nalozi se formiraju u datoteku, koju  zatim učitate iz internet bankarstva ( IB-a ) vaše banke. Mnoštvo naloga plaćate u veoma kratkom vremenu i štedite vrijeme. A ni ne zaboravljate slučajno uplatiti koji nalog. Prije i nakon uplata na raspolaganju Vam je pregledan ispis naloga sa svim podacima. Aplikacija pamti ostatak koji je potrebno još uplatiti ukoliko jedan nalog plaćate u više djelova.

Prikaz izbora neplaćenih naloga prema raznim uvjetima

Platni promet

Glavna knjiga :

Podaci za glavnu knjigu formiraju se prilikom knjiženja dokumenata navedenih u poglavlju "Knjiženje dokumenata" . Na raspolaganju su nam mnogi izvješti poput :

-Bruto bilanca (analitika i sintetika prema proizvoljnom broju znamenki konta)
-Kartice glavne knjige
-Rekapitulacije po organizacijskim jedinicama ( mjestima troška )
-Prometi analitičkih konta
-Dnevnik glavne knjige
-Ispis glavne knjige po dokumentima
-Privremeni izvještaji dobitka/gubitka  ( statistički izvještaji )
-Ostali izvještaji

U slučaju da želite izvješta prema Vašim potrebama , a nije sadržan u programu, naši programeri rado će ga isprogramirati prema Vašim uputama.

Glavna knjiga i salda-konti

Glavna knjiga i salda konti

 

Salda - konti :

Prilikom knjiženja dokumenata u masci za knjiženje, te knjiženja naplate iz bankovnog izvoda ili blagajne kreirate automatski salda konti ( dugovanja  - potraživanja kupaca i dobavljača  ) prema poslovnim partnerima odnosno prema kupcima i dobavljačima. U istom trenutku automatski se kreiraju i podaci za obrazac OPZ-STAT ,  statistički izvještaj koji se putem e-porezne aplikacije predaje Poreznoj Upravi.  Na raspolaganju je mnoštvo izvještaja. Ukoliko u već izrađenim izvještajima ne postoji neki prema Vašim potrebama, naši porgrameri vrlo rado će ga isprogramirati i izraditi. Kao dodatna opcija programu nudimo i ON LINE aplikaciju koja automatski putem e-maila radi podsjetnik dužnicima oko njihovog dugovanja te ih podsjeća na obvezu uplate potraživanja. Ovime jednostavno mnogostruko poboljšavate te smanjujete vrijeme naplate neplaćenih računa .  Zatvaranje stavaka ( računa ) vršite proizvoljno, odabirom stavke koju zatvarate, a stavka se može zatvoriti redosljedno , djelomično , proizvoljno. U programu postiji i veoma pregledano, grafičko sučelje za zatvaranje stavaka. Zatvoriti možete jednu stavku, kao i mnoštvo stavaka jednim iznosom redosljedno po datumu računa npr. od najstarijih prema novijima. Također , djelomičnim iznosom, zatvoriti možete djelomično jednu stavku.

Izvještaji :

- Kunske kartice poslovnih partnera
- Devizne kartice poslovnih partnera
- Kartice po kontima
- Salda partnera ( ukupna salda po partnerima popis )
- Lista otvorenih stavki ( lista otvorenih računa )
- Dopis partnerima o neplaćenim računima
- Evidencija knjiženja u Salda-konti
- Kontrolna lista zatvaranja stavaka
- OPZ-STAT 1 obrazac

Ukoliko Vam treba izvještaj koji nije sadržan u popisu, naši programeri rado će ga za Vas izraditi.

Pregledna priprema za kreiranje OPZ-STAT obrasca

Pregledna priprema za kreiranje OPZ-STAT obrasca

 

 

Vođenja blagajni :

U programu  IS Financijsko knjigovodsvo imate mogućnost vođenja kompletne blagajne i blagajničkog poslovanja. Blagajni možete imati proizvoljan broj. Mogu biti kunske , devizne ili prema mjestu troška. Putem blagajničkog poslovanja evidentirate uplatnice i isplatnice te ih također ispisujete u trenutku nastanka. Također možete ih i naknadno knjižiti iz bloka uplatnica i isplatnica. Na raspolaganju su razni blagajnički izvještaji , kao i zaključak i knjiženje blagajne u glavnu knjigu. Program IS Blagajna može se naručiti i kao samostalan program .


Blagajničko poslovanje
Blagajnicko-poslovanje

 

Obračun kamata :

Mogućnosti obračuna :

*automatski iz salda konti
*ručno prema potrebi (sa povlačenjem podataka o računu i partneru ukoliko je potrebno)
*deteljni ispisi obračuna
*ispis obračunatih kamata


Za sve informacije oko instalacije, implementacije te načina rada IS-a za obračun kamata obratite se na naše telefonske brojeve ili nam pišite na e-mail....

Modul za obračun kamata sastavni je dio IPS-a "Financijsko poslovanje", vezan je sa salda konti u svrhu automatskog obračuna zateznih kamata prema dospjelim potraživanjima, a prema datumima izdanih faktura i datuma uplata. Također može se koristiti i samostalno, bez veze sa salda-kontima, a tada ručno unosimo naziv poslovnog događaja ( npr. račun), početni datum i završni datum te glavnicu. Koristi se konformna , dekurzivna metoda za obračun.

Modul se može isporučiti i samo kao zaseban modul za obračun kamata sa predefiniranim zakonskim zateznim stopama od 1980 .g. do danas i to sa stopama za poslovne subjekte, za građanstvo te obračune prema osobama javnog prava ( država, grad, županija, općina itd. ) .

Razvijen je i internetski servis ( program na internetu ) za obračun zateznih kamata, sa sličnim svojstvima kao i u sklopu server-clinet aplikacije. Za registraciju i obračunavanje kliknite na ovaj link .

Unos stavaka u masci za unos podataka obračuna kamata

Obračun kamata

 

Financijsko knjigovodstvo za obrt - knjiga primitaka i izdataka :

Za knjigovodsvo obrta knjiženjem automatski se formira knjiga primitaka i izdataka.  Dobivate kompletan salda konti prema svim partnerima i  sa svim funkcijama. Također jednostavno knjižite uplate na žiroračun i/ili gotovinske uplate. Gotovinske uplate same automatski zatvaraju uplaćeni račun.  Knjiga primitaka i izdataka ispisuje se i prema samo plaćenim računima , a moguće je  ispisati i sa svim uvedenim računima plaćenim i neplaćenima. Obračun dohodka automatski se računa. Na raspolaganju su različiti ispisi i rekapitulacije.

 

Godišnje obrade:

U opciji godišnje obrade , a nakon završetka poslovne godine i sređivanja stanja za prošlu godinu automatski možete :

- prenjeti dugovanja i potraživanja partnera u početno stanje u tekuću godinu ( na raspolaganju je prijenos po računima ili prijenos po saldu partnera)

- zaključiti klasu 4 i 7

- prenjeti bilancu glavne knjige u novu godinu

 

Svi podaci na jednom mjestu

Centraliziranom bazom podataka te metodom replikacije omogućeno je sigurno i pozdano posjedovanje svih podataka na jednom mjestu kroz sve godine , sa različitih udaljenih lokacija gdje se podaci generiraju, čime se mogu dobiti najkvalitetnije analize i izvući korisni zaključci za buduće poslovanje i tako uštedjeti, ili unaprijediti poslovanje te povećati dobit. Također, naši stručnjaci mogu prema Vašoj narudžbi izraditi sistem distribucije podataka za one podatke koje želite dostaviti samo određenim osobama kojima su potrebni unutar organizacije ili na udaljene lokacije.  Pošto svaka udaljena jedinica ima vlastitu bazu podataka samo na svom računalu, a podaci koji se prenose snažno su kriptirani i brišu se odmah nakon prijenosa, svi korisnici podataka neovisnu su i snažno zaštićeni od eventualne krađe ili zloupotrebe podataka.

U tako centraliziranim podacima na jednom mjestu,  poslovodstvu i managerima, direktorima , vlasnicima te ovlaštenim osobama možemo izraditi prilagođene grafičke izvještaje sa usporednim godinama za koje smatrate da će Vam omogućiti kvalitetnije donošenje odluka.

Ovakvim načinom prezentacije i prikupljanja podataka dobivate panoramski pogled na  Vaše poslovanja u realnom vremenu, kao i kroz povijest poslovanja.  Takve prezentacije organizacijama donose brojne prednosti u donošenju kvalitetnijih odluka koje poboljšavaju dobit.

Komunicirajte brzo i jednostavno sa Vašim partnerima

Svi izvještaji mogu se prebaciti u razne formate poput exela, MS Word-a, html-a,  Asci itd. od koji je najpopularniji PDF format. Ovakve izvještaje možete direktno e-mailom poslati svima kojima trebate. Također naši programeri spremni su, a prema Vašoj narudžbi,  izraditi izvještaj u formatu koji Vam treba i točno onakav kakav Vam treba.

Knjigovodstveni servisi - konkurentska prednost

Uz sve funkcionalnosti koje ima poslovni modul IS Financijsko knjigovodstvo, knjigovodstveni servisi mogu ostvariti dodatnu konkurentsku prednost. Poznato je da je za klijente knjigovodstvenih servisa vrijeme pristupa vlastitim knjigovodstvenim podacima usporeno i nešto teže jer se ne nalaze na istoj lokaciji kao i knjigovodstveni servis.

Za klijente knjigovodstvenog servisa idelano bi bilo da mogu putem Interneta pregledavati vlastite poslovne knjige koje se vode u knjigovodstvenom servisu i na taj način si naprimjer vidjeti kartice kupaca i dobavljača, izlistavati izvještaj otvorenih stavaka, vidjeti vlastita dugovanja i potraživanja te druge financijske izvještaje u realnom vremenu.

Objedinjujući nekoliko naših usluga u stanju smo knjgovodstvenim servisima veoma povoljno osigurati ovu konkurentsku mogućnost. Također u djelu vođenja poslovanja za više korisnika odjednom, knjigovodstveni servisi mogu na jednom mjestu u jednoj centralnoj bazi voditi knjigovodstvo za proizvoljan broj klijenata. Cijena usluge ugovara se prema broju klijenata knjigovodstvenog servisa.

 

Prilagodljivost software-a FINANCIJSKO KNJIGOVODSTVO Vama korisnicima

Naše načelo prema Vama, cijenjenim korisnicima našeg softwera, je maksimalno zadovoljenje Vaših potreba koje će Vam omogućiti što jednostavnije, kvalitetnije i brže obavljanje vlastitih poslovnih potreba.  Software je građen modularno tako smo spremni s izuzetnom pozornošću saslušati sve Vaše zahtjeve i želje te prema Vašim potrebama izvršiti dodatnu ugradnju, promjenu ili nadogradnju koja će Vam omogućiti kvalitetnije i brže poslovanje, donijeti više korisnih informacija i na kraju povećati dobit, ugled poduzeća kao i povećati Vaše slobodno vrijeme.

Za sve dodatne informacije  molimo Vas obratite se na naše kontaktne podatke :

tel: 042-816-002
mobile: 098-267-067
e-mail : astrum@astrum.hr
fax: 042-300-004

te ćemo sa zadovoljstvom odgovoriti na sva Vaša pitanja.

Osoba za kontakt : Damir Klarić , proj. inf. sustava

 

 

 

Astrum d.o.o.
Augusta Šenoe 27, Sigetec Ludbreški 42230 Ludbreg, RH
tel: +385(0)42-816-002
OIB : 79435261200

Razvoj poslovnih informatičkih sistema, Projektiranje , Programiranje , Održavanje baza podataka , Rudarenje podataka , Izrada analiza i izvještaja po želji iz podataka, Internet programiranje
IS Financijsko knjigovodstvo, IS Trgovina , IS Robno materijalno poslovanje , IS TV i kataloška prodaja , IS Proizvodnja , IS Servis , IS Ugostiteljsko poslovanje , IS Restoran Caffe bar , IS Obračun plaća , IS Dnevna evidencija radnog vremena , IS servis vozila , IS Servis vatrogasnih aparata , IS Dugotrajna imovina ( Osnovna sredstva ) , IS Knjiga primitaka i izdataka , IS Efikasna naplata dospjelih potraživanja