Astrum d.o.o. - projektiranje, izrada, razvoj i održavanje programa za poslovanje

Astrum
POSLOVNI PROGRAMI
- kombinacija inteligencije i podataka
za upravljanje Vašim poslovanjem
   Software company
Astrum d.o.o.

Softwerski knjigovodstveni proizvodi za poduzeća i obrte.
Brzo, jednostavno, efikasno.
Instalacija, izrada, održavanje, podrška
Zatražite ponudu - tel : 042-816-002
Zatražite ponudu putem forme

Radno vrijeme : od ponedjelja do petka od 8h - 17h, a prema dogovoru subotom i nedjeljom

naručite korisničku premijum podršku od 0 - 24h svaki dan


Obavijest: ponuda IS KONOBAR za RESTORANE za sezonu 2019
Ponudu IS POS BLAGAJNA za restorane, caffe barove, beach barove, diskoteke, fast food-ove za SEZONU 2019 možete vidjeti na sljedećem linku : BRZA POS BLAGAJNA 2019 Za sve informacije javite se na naše kontakte


Želite primati e-mail novosti iz Astruma ?
Upišite Vaš e-mail, kliknite PRIHVATI, te potvrdite u e-mailu kojeg smo Vam upravo poslali.



Gotova knjigovodstvena i specijalizirana programska rješenja
   

Informatičke usluge za partnere
   



razvoj softwera
1994 do 2019
25 godina rada iskustva


Želite primati e-mail novosti iz Astruma ?

Povremeno, putem e-maila (otprilike jednom mjesečno), šaljemo informativne novosti iz Astruma. Novosti mogu sadržavati informacije oko promjena u programima, izrađene nove funkcionalnosti i mogučnosti programa. Nadalje one mogu sadržavati informacije i novitete u softwerskim proizvodima Astrum-a ili vezanih proizvođača te informacije oko zakonskih promjena koje se odnose na korisnike informacijskih sistema Astrum, ili slične informacije.

Za primanje novosti, ovdje upišite Vaš e-mail, kliknite na dugme PRIHVATI, te potvrdite klikom u e-mailu kojeg smo Vam upravo poslali.

kontaktirajte nas

U svakom trenutku možete se odjaviti sa liste.



Proizvodnja
ServisVozila
Proizvodnja
Obračun plaće
Restoran-caffe-bar

PROGRAMSKI PAKET I GOTOVO PROGRAMSKO RJEŠENJE

Robno materijalno poslovanje (trgovinsko poslovanje , maloprodaja , veleprodaja , skladišta)

NAMJENA PROGRAMA ZA POSLOVANJE TRGOVINA


Software ( program ) za Trgovinsko poslovanje namjenjen je poduzećima i obrtima, pojedincima i drugim oblicima organizacija koja se bave trgovinom ( maloprodajom ili veleprodajom , proizvodnjom) te kojima je glavni cilj povećanje konkurentske prednosti povećanjem obujma poslovanja metodom povećane brige i uslužnosti prema vlastitim kupcima ili klijenta korištenjem suvremene informacijske tehnologije i inteligencije koja je integrirana u naš informacijski sustav "TRGOVINSKO POSLOVANJE"

Programska rješenja Astruma praktična su za upotrebu za mnoštva vrsta trgovačkih poslova

Program Trgovinsko poslovanje je odličan ukoliko imate samo jednu blagajnu i mali poslovni prostor , kao i ukoliko ste VELIKO ili SREDNJE poduzeće (prema definicija zakona) , sa mnoštvom dislociranih prodavaona ili blagajni. Broj maloprodajnih mjesta (skladišnih prostora) , veleprodajnih mjesta -  nije ograničen.

Izvana, program je veoma jednostavan za korištenje. Podatke i robu  prebacujete jednostavno sa bilo kojeg skladišta na bilo koje, a u centrali ili na drugoj dislociranoj poslovnici, po dogovoru, pratite i nadzirete Vaše  cjelokupno poslovanje u realnom vremenu. Neovisni ste o prilikama ili neprilikama na internetu. Vaši podaci su samo kod Vas i nitko im od nigdje nema pristupa.


POVEĆANJE KONKURENTNOSTI U TRGOVINI

IPS “Trgovinsko Poslovanje” - Astrum , namjenjen je poduzećima, obrtima i drugim,  koja se bave trgovinom te kojima je glavni cilj povećanje konkurentske prednosti povećanjem obujma poslovanja metodom povećanja brige i uslužnosti prema vlastitim kupcima ili klijentima (koji se zatim u Vašu trgovinu više vraćaju), korištenjem suvremene informacijske tehnologije koja je integrirana u naš informacijski sustav “TRGOVINSKO POSLOVANJE”

EFIKASNA KONTROLA POSLOVANJA UDALJENIH JEDINICA ( SKLADIŠTA ) SA JEDNOG MJESTA - POVEĆANJE PRODUKTIVNOSTI,  PRAVODOBNA OPSKRBA, TRENUTNO REAGIRANJE NA POTREBA KUPACA

Uz mnoštvo CRM elemenata (analiza i zapažanja značajki kupaca), vlasniku poduzeća ili njegovom managementu, software će u realnom vremenu osigurati panoramski pregled poslovanja na svim geografski udaljenim poslovnicama gdje se obavlja djelatnost te mu pripremiti pravodobne i kvalitetne informacije bitne za bolju uslugu kupaca, kao i mnogo veću kontrolu poslovanja te donošenja preciznih odluka. Uz daljinsku kontrolu nabave, zaliha, cijena, isporuka, narudžbi, cijena dobavljača software omogućuje i elemente kontrole rada samih djelatnika (tko što naručuje, isporučuje, tko što i kako prodaje, kako se radi na blagajni i dr. mogućnosti ) u udaljenim jedinicama što povećava odgovornost i produktivnost djelatnika u udaljenim jedinicama.
    Zadovoljavanje i uvid u potrebe kupaca kontrolom sa jednog mjesta donosi bolju opslugu kupaca, a zadovoljni kupci kao rezultat su najbolja referenca za nove kupce.

Uredno kontrolirajte i optimizirajte vaše zalihe po svim udaljenim poslovnim jedinicama.

Kontrola zaliha u udaljenim poslovnim jedinicama

 

UVIJEK KONKURENTNA ALI ZADOVOLJAVAJUĆA MARŽA - NABAVLJAJTE OD NAJPOVOLJNIJIH I NAJKVALITETNIJIH DOBAVLJAČA

Uz pregledne analize nabavnih cijena dobavljača sa usporednom analizom prodaje i zaliha, s prikazima podataka na monitoru u trenutku razgovora, te brzu mogućnost pronalaženja povoljnih dobavljača u trenutku nabave sustav Vam omogućuje održavanje neprestane konkurentnosti (cijena) uz zadržavanje odgovarajuće marže.

BRZO AŽURIRANJE CJENIKA I OSTALIH UVJETA PRODAJE KROZ SVE UDALJENE POSLOVNE JEDINICE I SKLADIŠTA

Uvjete prodaje možete definirati iz centrale, ali i dozvoliti djelatnicima u udaljenim poslovnim jedinicama, zbog boljeg poznavanje situacije na terenu, da sami definiraju uvjete prodaje. Ukoliko uvjete definirate iz centrale sistem, nakon vašeg naloga, automatski, na najbrži način ažurira uvjete prodaje (cjenike, marže, rabate) i na najudaljenijim geografskim područjima gdje se obavlja Vaše poslovanje.

FLEKSIBILNOST U DOGOVORIMA UVJETA SA KUPCIMA

U sustavu možete prema svakom različitom  kupcu definirati njegove rabate ili marže i to generalno prema kupcu, prema svakoj grupi proizvoda svakog kupca ili prema svakom artiklu za svakog kupca.

NARUČIVANJE ZA SKLADIŠTE - NE DOPUSTITE STVARANJE NEPOTREBNIH ZALIHA

      Nekontrolirano i neodgovarajuće naručivanje proizvoda dovodi do nepotrebnog prekoračenja zaliha. Koeficijent obrtaja se smanjuje, troškovi se povećavaju, a zarada umanuje. Naručivanje na osnovi intuicije i mišljenja nikako ne može uzeti u obzir sve relevantne činjenice oko stvarno potrebnih količina roba na skladištu i policama.
      Dopustite da Vam sustav analizom tijeka ulaz- izlaz; analizom dnevne, tjedne i mjesečne potrošnje; analizom sezonskih utjecaja i analizom trendova predloži proizvode koje bi trebalo naručiti ovog trenutka, za tjedan dana, za mjesec dana ili cijelu sezonsku narudžbu. U rezultate uključite i svoju intuiciju te izradite brzo i kvalitetno Vašu narudžbu. Proslijedite je Vašim dobavljačima odmah – elektronskim putem.
      Nakon narudžbe kontrolirajte dobavu prema naručenom, kontrolirajte koji odjeli i koji ljudi što naručuju. Kontrolirajte koeficijente obrtaja pojedinog artikla i cijelog mjesta troška. Izvadite loše artikle, stavite u prodaju proizvode sa većim obrtajem. Smanjite nekontrolirane i nepotrebne narudžbe,  jer one donose gubitak poslovanja.


PRATITE VAŠU TOČKU POKRIĆA I DOBIT

Poslovni rezultat je razlika prihoda (učinka) kao pozitivne komponente na jednoj strani i rashoda troškova kao negativne komponente na drugoj strani. Među najznačajnije informacije dobivene praćenjem ponašanja fiksnih i varijabilnih troškova te prihoda od prodaje sa druge strane ubraja se utvrđivanje točke pokrića. Analizirajte Vaše poslovanje i utvrdite da li ste i koliko vašom količinom prodaje prešli točku pokrića nad troškovima.


SMANJENJE ADMINISTRATORSKOG VREMENA POTROŠITE ZA POVEĆANJE KVALITETE POSLOVANJA

IPS Trgovinsko poslovanje obuhvaća područja i procese nabave, veleprodaje, maloprodaje, prodaje sastavljenih djelova - normativa, marketinga te dodatno financijskog poslovanja sa centralnom bazom podataka
      Većina knjiženja obavlja se automatski tako da se Vaši djelatnici u prodaji rasterećuju administrativnih poslova te im ostaje više vremena za posvetiti se kupcima. Za maloprodaju i veleprodaju, u dogovoru sa Vama i knjigovođama,  postavljamo  automatska knjižena, te se tako dobiva više slobodnog vremena za osmišljavanje poboljšanja brige prema kupcima što tako zadržava kupce, kao i privlači nove.


SAZNAJTE ŠTO ŽELE I TRAŽE VAŠI KUPCI ANALIZOM NJIHOVA PONAŠANJA. CRM MARKETING - BOLJA BRIGA PREMA KUPCIMA UOČAVANJEM NJIHOVIH POTREBA. POVEĆANJE OBUJMA PRODAJE I NOVI KUPCI.



      Za svako poduzeće bitno je da ono shvati potrebe svojih korisnika i kupaca tako da kupac dobije osjećaj da se poduzeće brine upravo za njega. Takav kupac će se vratiti i vjerojatno dovesti novog kupca. Da bi to bilo moguće potrebno je skupiti što više informacija o kupcima i njihovu ponašanju, te njihovim potrebama i željama. To prikupljanje se obavlja na različite načine i na različitim mjestima, različitim metodama u različitom vremenu. CRM ima tada zadatak obraditi informacije i na veoma jednostavan način ih prikazati kako bi se primjenile u praksi.
     Cilj CRM-a je zadržati postojeće kupce, pridobiti nove kupce, povećati prodaju izvrsnom ponudom artikala u pravo vrijeme na pravom mjestu određenim kupcima. Na taj način se ponuda uvijek prilagođava potrebama određene skupine kupaca što se odražava i na povećanoj dobiti.
     U praksi to znači prikupljanje podataka i evidencija što kupac kupuje, kada kupuje, zašto kupuje, što ne kupuje, što bi želio a nema, tko je prodavač itd. Zatim, koje su njegove primjedbe na proizvod, što bi želio imati bolje na proizvodu. Evidencija reklamacija kupaca, zadovoljavanje reklamacija i analiza prikupljenih podataka ovdje imaju veliku ulogu. Uz poznavanje i analizu ovakvih informacija možemo npr. potražiti proizvod sa drugačijim karakteristikama i svojstvima čija prodaja bi na tom prodajnom mjestu bila uspješnija, a kupci zadovoljniji. Krajnji cilj je posvetiti se upravo svakom kupcu posebno poznavajući njegove potrebe.

     Sa našim software-skim proizvodom – ukoliko se odlučite za ovakvu poslovnu strategiju, Vam možemo osigurati prikupljanje i analizu mnoštva ovakvih informacija. Uz mnoštvo elemenata koji su već ugrađeni u software rado ćemo saslušati i vašu viziju te software prilagoditi Vašim dodatnim željama.
     Ukoliko posjedujete velike baze podataka uz uslugu CRM-a u mogućnosti smo Vam izraditi BI skladište podataka za svrhu analiziranja povijesnih podataka te na osnovu njih donošenja odluka i pronalaženja mogućnosti za povećanje prodaje.

Javite se na naše kontakte za dogovor oko prezentacije programa.
tel: 042-816-002
mobitel: 098-267-067
kontakt forma ( kliknite )




IS ROBNO MATERIJALNO POSLOVANJE - TRGOVINSKO POSLOVANJE
ZA OBRTE, D.O.O.-e i D.D.  društva


FUNKCIJE PROGRAMA

IS Trgovinsko poslovanje  ( ROBNO-MATERIJALNO poslovanje ) namjenjen je obrtnicima, društvima sa ogranićemom odgovornošću kao i dioničkim društvima . Također namijenjen je velikim tvtkama sa mnoštvom dislociranih jedinica, kao i najmanjim trgovinama samo da jednom blagajnom.

      Funkcije IPS Trgovinsko poslovanje modularno prilagođavamo Vašim potrebama ukoliko imate poslovni plan ili vlastitu zamisao kako bi mogli novim podacima ili obradama, doradama poboljšati svoje poslovanje.


Neka svojstva i funkcija IPS Trgovinsko poslovanje su:

  • Definiranje proizvoljnog broja Poslovnih Jedinica te veleprodajnih ili maloprodajnih skladišta unutar njih,
  • evidentiranje zaliha proizvoljno prema nabavnim, veleprodajnim i maloprodajnim cijenama,
  • praćenje cijena različitih dobavljača istih artikala sa analitičkim ispisom kvalitete i pouzdanosti dobavljača,
  • ubrzano definiranje uvjeta prodaje, cijena, popusta, rabata i dr. sa jednog mjesta sa mogućnošću definiranja uvjeta i na samoj lokaciji odvijanja prodaje,
  • ukoliko dobavljač daje otpremnicu i cijene u elektronskom obliku moguć je automatski import i preračun kalkulacije automatski,
  • unos i izrada ugovora sa partnerima ili dobavljačima kao baza ugovora sa brzim pretraživanjem,
  • izrada kalkulacija ručno ili automatski,
  • svi elementi za inozemno poslovanje (tečaj, valute, preračun valuta, strani nazivi artikala, devizne fakture),
  • automatsko očitavanje trenutnog valutnog tečaja za razne banke
  • ispis katalog artikala sa slikama prema uvjetima koje vi zadate (vrsta, grupa, cijena, skladište...),
    Djelatnicima u prodaji uz ostalo stoje na rasplaganju mogućnosti trenutnog ispisa tehničkih karakteristika proizvoda, ispisa slike proizvoda i svojstva proizvoda, ispisa cijelog kataloga sa opisima ili bez njih, sa željenim cijenama (maloprodajnim ili veleprodajnim) ili bez njih i ispisa dijela kataloga.
  • šifarnici,
  • grupe, podgrupe, glavne grupe
  • bar code šifarski sistem za artikle, ili šifarski sistem ( brojevi ), sistem miješanja slova i brojki
  • exporti za web-shop,  exporti cijena za razne vage
  • samostalno prijavljivanje dokumenata i njihovih karakteristika,
  • veleprodaja iz maloprodaje (automatska izrada dokumenata)
  • maloprodaja iz veleprodaje (automatska izrada dokumenata)
  • narudžbe dobavljačima ( inteligentne automatske narudžbe uz mogučnost promjene, poluautomatsko ručno kreiranje narudžbi uz unos ulaznih parametre za izbor artikala narudžbe )
  • ponude,
  • otpremnice (ispis sa cijenom ili bez cijena),
  • Veleprodajni računi , maloprodajni računi,
  • blagajna,
  • fiskalizacija na blagajni, fiskalizacija u Veleprodaji
  • 2D barcode za plaćanja skeniranjem prema HUB3 standardu na računima
  • meduskladišnice,
  • primke,
  • kalkulacije,
  • zapisnici, automatski zapisnici
  • automatska trgovačka knjiga s mogučnošću ručnog ažuriranja
  • zalihe i skladišne kartice
  • automatske obrade kod promjene poreza za artikle (promjene pdv-a)
  • sjajno definiranje rabatnog sistema - generalno, po grupama, po kupcima, po kupcima za pojedine artikle, pojedinačno po fakturi i stavci, rabata u okviru datumskog perioda, cassa sconto i još druge mogučnosti rabatnog sistema
  • vođenje cijena : fifo metoda, metoda prosječne nabave cijene
  • očevidnik za opasne tvari i otrove, iskaznice
  • ispisi svih dokumenata u PDF format, izvoz u exel, word itd.
  • automatska knjiženja u financijsko,
  • definicija pravila knjiženja,
  • zabrana izdavanja otpremnica strankama koje duguju (automatski prekoračenjem iznosa ili odabirom),
  • mogućnost obračuna poštarine te evidentiranje paketa kao i povratnih informacija ručno ili elektronski automatski datotekom banke (oni koji šalju svoje artikle poštom ili dostavnim servisom),
  • blagajna sa mogućnošću različitih vrsta plaćanja (gotovina, ček, kreditne kartice, krediti, dug na blagajni, uplatnica , R1 gotovinski račun za pravne osobe (veleprodajni račun), međuskladišnica),
  • evidencije kredita – na licu mjesta (blagajna), ugovori na plaćanje obročno, krediti plaćeni preko banke,
  • automatski ispisi podsjetnika ili opomena o neplaćenim kreditima,
  • ubrzane inventure (ispodgodišnje i godišnje, prijevremene),
  • evidentiranje kupaca prema vlastitim karticama ili evidentiranje bez kartica,
  • mogućnost slanja kataloga vašim kupcima iz baze,
  • analiza prodaje na bazi prodaje iz prethodnih razdoblja sa različitim zaključcima (sa podacima od početka njihovog prikupljanja),
  • mnoštvo prilagodivih ispisa,
  • ispis etiketa raznih formata za naljepnice ili na papir
  • grafički prikazi,
  • umrezavanje udaljenih trgovina, brzo,  jednostavno, sigurno
  • umrežavanje i rad u mreži na proizvoljan broj računala u istoj poslovnoj jedinici
  • kompletno financijsko knjigovodstvo za trgovačka društva (dvojno knjigovodstvo) kao i opcionalno za knjigovodstvo obrtnih radnji ( dodatna opcija ),
  • IS Servisno poslovanje, vođenje servisa ( dodatna opcija i funkcionalnost )
  • korespodencija sa pretraživanjem dokumenata,
  • u programu radite sa tipkom ENTER ili sa mišem.

Sva ostala svojstva i funkcije, koja nisu spomenuta ili eventualno ne postoje, a Vama su potrebna, rješavati ćemo u dogovoru sa Vama, prema Vašim potrebama, a naši projektanti i programeri u suradnji i zajedno sa Vama isprogramirati će, doraditi , dograditi željena svojstva ili funkcije.


     Za dogovoriti prezentaciju kao i za sve dodatne informacije molimo Vas obratite se na telefonske brojeve poduzeća 042-816-002, fax: 042-300-004, gsm: 098-267-067, ili nas kontaktirajte putem forme :  kontakt  gdje će Vam naši stručnjaci odgovoriti na Vaša pitanja.

Osobe za kontakt :

Damir Klarić

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Astrum d.o.o.
Augusta Šenoe 27, Sigetec Ludbreški 42230 Ludbreg, RH
tel: +385(0)42-816-002
OIB : 79435261200

Razvoj poslovnih informatičkih sistema, Projektiranje , Programiranje , Održavanje baza podataka , Rudarenje podataka , Izrada analiza i izvještaja po želji iz podataka, Internet programiranje
IS Financijsko knjigovodstvo, IS Trgovina , IS Robno materijalno poslovanje , IS TV i kataloška prodaja , IS Proizvodnja , IS Servis , IS Ugostiteljsko poslovanje , IS Restoran Caffe bar , IS Obračun plaća , IS Dnevna evidencija radnog vremena , IS servis vozila , IS Servis vatrogasnih aparata , IS Dugotrajna imovina ( Osnovna sredstva ) , IS Knjiga primitaka i izdataka , IS Efikasna naplata dospjelih potraživanja