:::
TRGOVINSKO POSLOVANJE SA FINANCIJSKIM KNJIGOVODSTVOM
:::
Programski
modul je bogata server client aplikacija sa centralnom bazom podataka
na Sybase SQL Anywhere sa mnoštvom najnovijih funkcija za centralizaciju
udaljenog poslovanja.
Programski modul sastoji se od mnoštva funkcija neophodnih u financijskom,
robnom i materijalnom poslovanju koje će Vam ubrzati poslovanje
i enormno smanjiti administratorsko vrijeme, koje možete iskoristiti
za povećanje produktivnosti, kotrolu Vašeg poslovnog procesa ili
brigu prema klijentu.
Funkcije
softwera su:
-primanje narudžbi, slanje narudžbi, izrada ponuda, izrada
računa R1 ili R2, blagajna-Pos kasa, proizvoljan broj mjesta zaduženja
(veleprodajnih, maloprodajnih, skladišta materijala ), izrada ulaznih
dokumenata bilo koje vrste (dokumente sami prijavljujete), automatska
zaduženja, izrada razduženja bilo koje vrste, povratnice...
Automatiziran
je prijenos iz jednog skladišta u drugo. Skladišta se mogu voditi
prema nabavnoj, veleprodajnoj ili maloprodajnoj cijeni.
Prilikom izrade ulaznog dokumenta pritiskom na tipku formira se
temeljnica knjiženja (prema Vašem pravilu) za knjiženje u salda
konti odnosno u financijsko knjigovodstvo. Automatsko knjiženje
se može izvršiti na kraju dana ili bilo koji dan unatrag dok prikupimo
svu potrebnu dokumentaciju. Na pregledu proknjiženih dokumenata
uvijek vidimo koji dokumenti su proknjiženi, a koji čekaju dodatnu
dokumentaciju.
Poslovanje
sa inozemnim kupcima ili dobavljačima potpuno je automatizirano
što se tiče kursa i obračunavanja. Kursna lista za sada se unosi
ručno ali uskoro će biti ugrađen modul koji će automatski sa Iinterneta
u nekoliko sekundi preuzeti tečajnu listu i upisati u bazu podataka.
Prilikom izrade raznih dokumenata automatski se pojavljuje zadnji
tečaj, no ukoliko ga ne želimo, sa istog mjesta lagano i jednostavno
upisujemo novi tečaj. Ukoliko imate strane kupce, nazive proizvoda
ili artikala možete imati unesene i na stranom nazivu.
Ulazne ili izlazne dokumene, kao i račune možete izraditi brzo i
jednostavno samo sa nekoliko klikova mišem ili ako Vam bolje leži
korištenje tipkovnice tada miša ne trebate ni koristiti.
Prilikom
zaduženja ili prodaje automatski se kreiraju zapisnici o povećanju
ili smanjenju cijena koji niveliraju vrijednost robe na skladištu
u ovisnosti da li se vodi prema maloprodajnoj ili veleprodajnoj
cijeni. U maloprodaji, odnosno na pos blagajni, omogućena je također
prodaja prema različitim cijenama uz automatsku izradu zapisnika
o povećanju ili smanjenju cijena prodaje. Ova funkcionalnost posebno
je korisna pri vrstama prodaje pokvarljive robe ili robe koja duže
vrijeme stoji na zalihi pa je se želite riješiti što prije pa i
po manjim cijenama nego što su zadužene. Uz prodaju po željenoj
cijeni koju sami upisujete, automatski se generira zapisnik o smanjenju
i zadovoljene su sve zakonske regulative, a vi ste uštedili vrijeme
potrebno za izradu posebnog zapisnika o smanjenju.
Prilikom
izrade R1 ili R2 računa, program automatski pritiskom na dugme izrađuje
temeljnicu knjiženja za financijsko knjigovodstvo bilo da se radi
o uslugama ili proizvodima a prema kontnom planu koji ste sami definirali.
Proizvoljno možete birate konta za knjiženje prihoda od prodaje
usluga ili proizvoda za razne partnere, a sve prema Vašem kontnom
planu.
Pri izradi računa, artikle brzo možemo pretraživati na razne načine
te upisom samo nekih riječi ili dijelova riječi u nazivu artikla.
U tom trenutku možemo vidjeti i stanje zalihe artikla kao i druge
željene podatke kao na primjer stanje zaliha u udaljenim poslovnim
jedinicama.
U poslovnoj jedinici, prodavaonici, blagajnik-prodavač na jednom
mjestu ima sve tehničke i financijske (na koje ima pravo) informacije
o proizvodu, tako da kupcu može kvalitetno prezentirati proizvod
koji prodaje. Bitno je naglasiti da ukoliko imate više prodajnih
jedinica, a vlasnik poslovanja to želi, program može u trenutku
prodaje prikazati stanje nekog artikla, za kojeg se kupac interesira,
na ostalim udaljenim prodajnim mjestima. Također postoji mogućnost
rezervacije (odmah - ako postoji stalna veza) ili prilikom replikacije
odnosno sinhronizacije podataka (2-3 puta dnevno ili prema potrebi).
Postoji i mogućnost automatskog rasknjižavanja sa nekog skladišta
za neko drugo skladište.
Uz
vrlo jednostavan, brzi, sveobuhvatni, pregledni blagajnički posao
moguće je prilikom same izrade maloprodajnog računa obuhvatiti mnoštvo
željenih podataka o kupcu, kao i uvođenje kartičnog poslovanja u
svrhu nagrađivanja vlastitih kupaca, a za njihovu kvalitetniju vjernost
Vašem prodajnom mjestu. Također mnoge prodavaonice organiziraju
nagradna izvlačenja i tako prikupe informacije o klijentima. Sakupljanje
ovih informacija u bazu klijenata omogućuje mnogostruku tržišnu
prednost vlasniku poduzeća. Ovi podaci mogu se iskoristiti i za
ciljani marketing te inteligentnu izradu grupacija kupaca sa ciljanim
marketingom.
Ovaj
specificirani dio pokazujemo našim zainteresiranim poslovnim partnerima
na prezentaciji kod nas ili dolazimo na Vašu lokaciju.
Na
samoj blagajni moguće je odabrati preko 9 različitih načina plaćanja
ili ispisa dokumenata. Tako na brzi način software evidentira iznos
računa pa predlaže da se plati u gotovini.
Ukoliko
kupac ima karticu, upisujemo šifru kartice i iznos se prebacuje
na šnjenu šifru. Ukoliko nešto plaća u gotovini, nešto čekom, a
nešto karticom onda se iznos raspodjeljuje automatski prema načinima
plaćanja.
Također
moguće je da kupac nema kod sebe dovoljno gotovine pa da mu se u
trenutku izradi valjani dokument, ugovor o kreditu sa datumom plaćanja
i svim njegovim kontaktnim podacima i evidenciji duga. Dokument-ugovor
o
kreditu popunjava mjesto u stanju blagajne za navedeni iznos.
Na kraju dana posao blagajnika, prodavača, što se tiče administrativnih
poslova, sveden je na nekoliko minuta potrebnih da se dnevni promet
proknjiži u knjigu popisa (trgovačku knjigu) i da se zaključi dnevni
promet, kao i da si izvrši replikacija (sinhronizacija) podataka
sa centralnom bazom podataka, sa koje u isti trenutak dolaze i novonastali
podaci za ovo maloprodajno mjesto.
Ukoliko
poduzece posjeduje stalnu IP vezu ili VPN mrežu sa odgovarajućom
brzinom prijenosa, možemo izgraditi i sistem sa direktnim vezama
na centralnu bazu podataka. Tehnologija u proizvodu m-Busines studio
omogućuje i
nastavak rada i u kritičnim situacijama u slučaju poremećaja veze.
Prema potrebi, u bazu je moguće kroz software arhivirati i razne
slike ili skice koje već ima poduzeće za svoje proizvode ili trgovačke
artikle, te ih prodavač, prilikom obilaska prodajnih salona, ili
obilaska kroz prostore prodajnog mjesta može pokazati i prezentirati
potencijalnim kupcima na određenim mjestima gdje su postavljena
i umrežena PC računala.
Također je moguće, u situaciji kada kupca morate voditi kroz cijeli
prodajni prostor (koji je nešto veći) da ukoliko imate postavljenih
više računala, jedan račun izrađujete na različitim mjestima i tek
kad ste gotovi sa obilaskom, odnosno kada je kupac sve odabrao što
želi, da tek na kraju ispišete račun.
U tijeku
je izrada raznih statističkih izvještaja i grafova na kojima ćete
moći dobivati razne informacije o procesima u Vašem poslu kao što
su na primjer prodaja prema geografskim područjima, artikli prema
geografskim područjima, artikli koji dugo stoje, artikli na kojima
najviše zarađujete što se tiče volumena (obima) i cijene, dnevne
frekvencije prometa, dnevne, mjesečne i godišnje frekvencije nabavka
raznih artikala. Zatim analiza kretanja robe na skladištima u svrhu
optimizacije skladište kao i razne analize i inteligentni izvještaji
o predviđenim kretanjima na bazi arhiviranih podataka. Projekt trgovinsko
poslovanje, kao i njegov podatkovni model izradili smo tako da Vam
možemo ukoliko to želite izgraditi i IQ data warehouse odnosno inteligentna
predviđanja, kao potpora odlučivanju, na bazi pohranjenih podataka.
Također, ukoliko imate bilo kakvu vlastitu razrađenu ideju o inteligentnom
predviđanju na
bazi prošlih podataka možemo je zajedno sa Vama implementirati u
naš sistem.
U tijeku je i ugradnja poslovnih funkcija iz "Oglasne i kataloške
prodaje" u modul "Suvremeno trgovinsko poslovanje"
koji će omogućiti trgovinskim poduzećima katalošku ili oglasnu prodaju
odnosno prikupljanje narudžbi iz oglasa ili kataloga, formiranje
pošiljaka sa svim dokumentima, isporuku putem pošte, formiranje
baze kupaca, praćenje sklonosti kupaca, ciljani marketing, informacije
o potrebama klijenata kao i informacije o kvalitetnim klijentima.
Ove funkcije, koje su već ugrađene u specijalizirani program oglasne
i kataloške prodaje, enormno smanjuju troškove marketinga jer se
okrećete ciljanim proizvodima i ciljanoj skupini kupaca.
Programski
modul zamišljen je tako da uz samu funkcionalnost neprestano kontrolira,
unapređuje i poboljšava poslovnu funkciju prodaje roba ili usluga
::: MODUL
FINANCIJSKOG KNJIGOVODSTVENOG POSLOVANJA
:::
Modul
financijskog knjigovodstva sadrži sve relevantne podatke za obavljanje
poslovanja cjelokupnog financijskog poslovanja. Salda konti, glavnu
knjigu, bilancu, knjigu izlaznih i ulaznih računa, obračun poreza
PDV-a. Knjiženje se odvija jednim objedinjenim unosom za sve knjige,
te je maksimalno parametrizirano i ubrzano.
Većina
dokumenata se u financijsko knjigovodstvo knjiži automatski, dok
se oni koje je potrebno ručno unijeti maksimalno jednostavno i brzo
unose. Pri knjiženju ulaznih faktura, koje nisu dio robnog poslovanja,
unosi se vrsta dokumenta, šifra partnera i nastavno datum dokumenta
sa valutom, kao i iznos. Ostali podaci poput broja dokumenta, konta,
opisa knjiženja, šifre za IRA-URA automatski se i intuitivno sami
predlažu, a Vi ih samo kontrolirate. Slijedom pritisaka na tipku
enter ili TAB dolazite do poreza ili predporeza i ukoliko nije onaj
koji se najčešće pojavljuje, sami ga prekucate, a druga stavka poreza
se sama računa. Kada ste proknjižili račun on je odmah u knjizi
npr. ulaznih računa, u salda-kontima, te prva stavka u glavnoj knjizi.
Kursor se tada nalazi na polju za unos ostalih stavaka u glavnu
knjigu odnosno unosu potrebnih konta za knjiženje temeljnice.
Tako je jednim unosom uknjiženo nekoliko dokumenata što ubrzava
vrijeme potrebno za knjiženje te Vam ostaje više slobodnog vremena
za kontrolu.
Zatvaranje
stavaka vrši se pregledno, automatski preko pozivnog broja ili odabirom
stavke dokumenta na pregledu, vezanog uz dokument kojeg zatvaramo.
Zatvaranje se može izvršiti i iznosom, kao i automatsko zatvaranje
više stavaka jednim iznosom.
Na
raspolaganju je mnoštvo izvještaja poput kartica konta, prometa
konta, prometa prema dokumentima, kartice kupaca i dobavljača, dugovanja
i potraživanja, bilanca stanja (analitička ili sintetička - broj
znamenki), a u izradi je i modul za automatsko generiranje tromjesečnih
statističkih izvještaja i bilanca prema vlastitom planu.
Software
može dobiti i pridjev "višedimenzionalan" jer je u svakom
trenutku moguće otvoriti novu šifru ili pokrenuti drugi modul za
pretragu ili dobivanje relevantnih podataka.
|