::: TRGOVINSKO POSLOVANJE SA FINANCIJSKIM KNJIGOVODSTVOM :::

Programski modul je bogata server client aplikacija sa centralnom bazom podataka na Sybase SQL Anywhere sa mnoštvom najnovijih funkcija za centralizaciju udaljenog poslovanja.
Programski modul sastoji se od mnoštva funkcija neophodnih u financijskom, robnom i materijalnom poslovanju koje će Vam ubrzati poslovanje i enormno smanjiti administratorsko vrijeme, koje možete iskoristiti za povećanje produktivnosti, kotrolu Vašeg poslovnog procesa ili brigu prema klijentu.

Funkcije softwera su:
-primanje narudžbi, slanje narudžbi, izrada ponuda, izrada računa R1 ili R2, blagajna-Pos kasa, proizvoljan broj mjesta zaduženja (veleprodajnih, maloprodajnih, skladišta materijala ), izrada ulaznih dokumenata bilo koje vrste (dokumente sami prijavljujete), automatska zaduženja, izrada razduženja bilo koje vrste, povratnice...

Automatiziran je prijenos iz jednog skladišta u drugo. Skladišta se mogu voditi prema nabavnoj, veleprodajnoj ili maloprodajnoj cijeni.
Prilikom izrade ulaznog dokumenta pritiskom na tipku formira se temeljnica knjiženja (prema Vašem pravilu) za knjiženje u salda konti odnosno u financijsko knjigovodstvo. Automatsko knjiženje se može izvršiti na kraju dana ili bilo koji dan unatrag dok prikupimo svu potrebnu dokumentaciju. Na pregledu proknjiženih dokumenata uvijek vidimo koji dokumenti su proknjiženi, a koji čekaju dodatnu dokumentaciju.

Poslovanje sa inozemnim kupcima ili dobavljačima potpuno je automatizirano što se tiče kursa i obračunavanja. Kursna lista za sada se unosi ručno ali uskoro će biti ugrađen modul koji će automatski sa Iinterneta u nekoliko sekundi preuzeti tečajnu listu i upisati u bazu podataka. Prilikom izrade raznih dokumenata automatski se pojavljuje zadnji tečaj, no ukoliko ga ne želimo, sa istog mjesta lagano i jednostavno upisujemo novi tečaj. Ukoliko imate strane kupce, nazive proizvoda ili artikala možete imati unesene i na stranom nazivu.
Ulazne ili izlazne dokumene, kao i račune možete izraditi brzo i jednostavno samo sa nekoliko klikova mišem ili ako Vam bolje leži korištenje tipkovnice tada miša ne trebate ni koristiti.

Prilikom zaduženja ili prodaje automatski se kreiraju zapisnici o povećanju ili smanjenju cijena koji niveliraju vrijednost robe na skladištu u ovisnosti da li se vodi prema maloprodajnoj ili veleprodajnoj cijeni. U maloprodaji, odnosno na pos blagajni, omogućena je također prodaja prema različitim cijenama uz automatsku izradu zapisnika o povećanju ili smanjenju cijena prodaje. Ova funkcionalnost posebno je korisna pri vrstama prodaje pokvarljive robe ili robe koja duže vrijeme stoji na zalihi pa je se želite riješiti što prije pa i po manjim cijenama nego što su zadužene. Uz prodaju po željenoj cijeni koju sami upisujete, automatski se generira zapisnik o smanjenju i zadovoljene su sve zakonske regulative, a vi ste uštedili vrijeme potrebno za izradu posebnog zapisnika o smanjenju.

Prilikom izrade R1 ili R2 računa, program automatski pritiskom na dugme izrađuje temeljnicu knjiženja za financijsko knjigovodstvo bilo da se radi o uslugama ili proizvodima a prema kontnom planu koji ste sami definirali. Proizvoljno možete birate konta za knjiženje prihoda od prodaje usluga ili proizvoda za razne partnere, a sve prema Vašem kontnom planu.
Pri izradi računa, artikle brzo možemo pretraživati na razne načine te upisom samo nekih riječi ili dijelova riječi u nazivu artikla. U tom trenutku možemo vidjeti i stanje zalihe artikla kao i druge željene podatke kao na primjer stanje zaliha u udaljenim poslovnim jedinicama.
U poslovnoj jedinici, prodavaonici, blagajnik-prodavač na jednom mjestu ima sve tehničke i financijske (na koje ima pravo) informacije o proizvodu, tako da kupcu može kvalitetno prezentirati proizvod koji prodaje. Bitno je naglasiti da ukoliko imate više prodajnih jedinica, a vlasnik poslovanja to želi, program može u trenutku prodaje prikazati stanje nekog artikla, za kojeg se kupac interesira, na ostalim udaljenim prodajnim mjestima. Također postoji mogućnost rezervacije (odmah - ako postoji stalna veza) ili prilikom replikacije odnosno sinhronizacije podataka (2-3 puta dnevno ili prema potrebi). Postoji i mogućnost automatskog rasknjižavanja sa nekog skladišta za neko drugo skladište.

Uz vrlo jednostavan, brzi, sveobuhvatni, pregledni blagajnički posao moguće je prilikom same izrade maloprodajnog računa obuhvatiti mnoštvo željenih podataka o kupcu, kao i uvođenje kartičnog poslovanja u svrhu nagrađivanja vlastitih kupaca, a za njihovu kvalitetniju vjernost Vašem prodajnom mjestu. Također mnoge prodavaonice organiziraju nagradna izvlačenja i tako prikupe informacije o klijentima. Sakupljanje ovih informacija u bazu klijenata omogućuje mnogostruku tržišnu prednost vlasniku poduzeća. Ovi podaci mogu se iskoristiti i za ciljani marketing te inteligentnu izradu grupacija kupaca sa ciljanim marketingom.

Ovaj specificirani dio pokazujemo našim zainteresiranim poslovnim partnerima na prezentaciji kod nas ili dolazimo na Vašu lokaciju.

Na samoj blagajni moguće je odabrati preko 9 različitih načina plaćanja ili ispisa dokumenata. Tako na brzi način software evidentira iznos računa pa predlaže da se plati u gotovini.
Ukoliko kupac ima karticu, upisujemo šifru kartice i iznos se prebacuje na šnjenu šifru. Ukoliko nešto plaća u gotovini, nešto čekom, a nešto karticom onda se iznos raspodjeljuje automatski prema načinima plaćanja.
Također moguće je da kupac nema kod sebe dovoljno gotovine pa da mu se u trenutku izradi valjani dokument, ugovor o kreditu sa datumom plaćanja i svim njegovim kontaktnim podacima i evidenciji duga. Dokument-ugovor o kreditu popunjava mjesto u stanju blagajne za navedeni iznos.
Na kraju dana posao blagajnika, prodavača, što se tiče administrativnih poslova, sveden je na nekoliko minuta potrebnih da se dnevni promet proknjiži u knjigu popisa (trgovačku knjigu) i da se zaključi dnevni promet, kao i da si izvrši replikacija (sinhronizacija) podataka sa centralnom bazom podataka, sa koje u isti trenutak dolaze i novonastali podaci za ovo maloprodajno mjesto.

Ukoliko poduzece posjeduje stalnu IP vezu ili VPN mrežu sa odgovarajućom brzinom prijenosa, možemo izgraditi i sistem sa direktnim vezama na centralnu bazu podataka. Tehnologija u proizvodu m-Busines studio omogućuje i nastavak rada i u kritičnim situacijama u slučaju poremećaja veze.
Prema potrebi, u bazu je moguće kroz software arhivirati i razne slike ili skice koje već ima poduzeće za svoje proizvode ili trgovačke artikle, te ih prodavač, prilikom obilaska prodajnih salona, ili obilaska kroz prostore prodajnog mjesta može pokazati i prezentirati potencijalnim kupcima na određenim mjestima gdje su postavljena i umrežena PC računala.
Također je moguće, u situaciji kada kupca morate voditi kroz cijeli prodajni prostor (koji je nešto veći) da ukoliko imate postavljenih više računala, jedan račun izrađujete na različitim mjestima i tek kad ste gotovi sa obilaskom, odnosno kada je kupac sve odabrao što želi, da tek na kraju ispišete račun.

U tijeku je izrada raznih statističkih izvještaja i grafova na kojima ćete moći dobivati razne informacije o procesima u Vašem poslu kao što su na primjer prodaja prema geografskim područjima, artikli prema geografskim područjima, artikli koji dugo stoje, artikli na kojima najviše zarađujete što se tiče volumena (obima) i cijene, dnevne frekvencije prometa, dnevne, mjesečne i godišnje frekvencije nabavka raznih artikala. Zatim analiza kretanja robe na skladištima u svrhu optimizacije skladište kao i razne analize i inteligentni izvještaji o predviđenim kretanjima na bazi arhiviranih podataka. Projekt trgovinsko poslovanje, kao i njegov podatkovni model izradili smo tako da Vam možemo ukoliko to želite izgraditi i IQ data warehouse odnosno inteligentna predviđanja, kao potpora odlučivanju, na bazi pohranjenih podataka. Također, ukoliko imate bilo kakvu vlastitu razrađenu ideju o inteligentnom predviđanju na bazi prošlih podataka možemo je zajedno sa Vama implementirati u naš sistem.
U tijeku je i ugradnja poslovnih funkcija iz "Oglasne i kataloške prodaje" u modul "Suvremeno trgovinsko poslovanje" koji će omogućiti trgovinskim poduzećima katalošku ili oglasnu prodaju odnosno prikupljanje narudžbi iz oglasa ili kataloga, formiranje pošiljaka sa svim dokumentima, isporuku putem pošte, formiranje baze kupaca, praćenje sklonosti kupaca, ciljani marketing, informacije o potrebama klijenata kao i informacije o kvalitetnim klijentima. Ove funkcije, koje su već ugrađene u specijalizirani program oglasne i kataloške prodaje, enormno smanjuju troškove marketinga jer se okrećete ciljanim proizvodima i ciljanoj skupini kupaca.

Programski modul zamišljen je tako da uz samu funkcionalnost neprestano kontrolira, unapređuje i poboljšava poslovnu funkciju prodaje roba ili usluga


:::
MODUL FINANCIJSKOG KNJIGOVODSTVENOG POSLOVANJA :::

Modul financijskog knjigovodstva sadrži sve relevantne podatke za obavljanje poslovanja cjelokupnog financijskog poslovanja. Salda konti, glavnu knjigu, bilancu, knjigu izlaznih i ulaznih računa, obračun poreza PDV-a. Knjiženje se odvija jednim objedinjenim unosom za sve knjige, te je maksimalno parametrizirano i ubrzano.

Većina dokumenata se u financijsko knjigovodstvo knjiži automatski, dok se oni koje je potrebno ručno unijeti maksimalno jednostavno i brzo unose. Pri knjiženju ulaznih faktura, koje nisu dio robnog poslovanja, unosi se vrsta dokumenta, šifra partnera i nastavno datum dokumenta sa valutom, kao i iznos. Ostali podaci poput broja dokumenta, konta, opisa knjiženja, šifre za IRA-URA automatski se i intuitivno sami predlažu, a Vi ih samo kontrolirate. Slijedom pritisaka na tipku enter ili TAB dolazite do poreza ili predporeza i ukoliko nije onaj koji se najčešće pojavljuje, sami ga prekucate, a druga stavka poreza se sama računa. Kada ste proknjižili račun on je odmah u knjizi npr. ulaznih računa, u salda-kontima, te prva stavka u glavnoj knjizi. Kursor se tada nalazi na polju za unos ostalih stavaka u glavnu knjigu odnosno unosu potrebnih konta za knjiženje temeljnice.
Tako je jednim unosom uknjiženo nekoliko dokumenata što ubrzava vrijeme potrebno za knjiženje te Vam ostaje više slobodnog vremena za kontrolu.

Zatvaranje stavaka vrši se pregledno, automatski preko pozivnog broja ili odabirom stavke dokumenta na pregledu, vezanog uz dokument kojeg zatvaramo. Zatvaranje se može izvršiti i iznosom, kao i automatsko zatvaranje više stavaka jednim iznosom.
Na raspolaganju je mnoštvo izvještaja poput kartica konta, prometa konta, prometa prema dokumentima, kartice kupaca i dobavljača, dugovanja i potraživanja, bilanca stanja (analitička ili sintetička - broj znamenki), a u izradi je i modul za automatsko generiranje tromjesečnih statističkih izvještaja i bilanca prema vlastitom planu.

Software može dobiti i pridjev "višedimenzionalan" jer je u svakom trenutku moguće otvoriti novu šifru ili pokrenuti drugi modul za pretragu ili dobivanje relevantnih podataka.

 

     Tel: +385 (0)42 816 002 ::: Fax: +385 (0)42 300 004 ::: Gsm: +385 (0) 98 267 067 ::: E-mail: astrum@astrum.hr